Klaartje Bruyninckx

Klaartje is geboren en getogen in Aarschot en woont met haar partner en dochter in de Gijmel. Ze studeerde aan de KU Leuven en is licentiate in de Godsdienstwetenschappen en in de Communicatiewetenschappen. Ze heeft ervaring in lobby- en beleidsvoorbereidend werk op het vlak van mobiliteit en gezondheidszorg, wat haar op het politieke toneel erg van pas komt. Momenteel werkt ze op de communicatiedienst van het N-VA-partijsecretariaat in Brussel. Daar is ze verantwoordelijk voor de huis-aan-huisbladen van de lokale afdelingen en werkt ze mee aan allerhande publicaties.

In haar vrije tijd houdt Klaartje van wandelen en fietsen en geniet ze graag van een beetje cultuur, een lekker bord en een goed glas. Ze is empatisch, sociaal en leergierig, maar vooral een levensgenieter. Ze reist graag, maar is ook altijd blij om naar de Gijmel en haar familie en vrienden terug te keren.

Klaartje engageert zich bij N-VA Aarschot omdat ze er ervan overtuigd is dat een goed beleid onze stad naar een hoger niveau kan tillen. Het is goed wonen en leven in Aarschot, maar het kan altijd beter. We moeten naar onze inwoners luisteren en hun opmerkingen en bezorgdheden naar waarde schatten. Zij zijn de schakels naar een nog fijnere stad.