Vlaamse subsidies voor Hotel ‘s Hertogenmolens

Op 7 mei 2020

Vlaams minister van Toerisme Zuhal Demir voorziet via Toerisme Vlaanderen 18.962,00 euro subsidies voor Hotel ‘s Hertogenmolens in Aarschot. “Als onze toeristische ondernemers zelfs in deze moeilijke tijden blijven investeren in hun logies geven we graag een stevige duw in de rug. Zo versterken we het logiesaanbod in Aarschot en bereiden we ons voor op de herstart van de toeristische sector in eigen land”, zegt minister Zuhal Demir.

Ook in deze financieel onzekere tijden blijven vele uitbaters van logies investeren in hun verblijf. Vlaams minister van Toerisme Zuhal Demir wil Vlaanderen klaarstomen voor een vakantie in eigen land en geeft ‘s Hertogenmolens in Aarschot daarom 18.962,00 euro subsidies om hun verblijf een upgrade te geven. Op die manier kunnen de uitbaters werk maken van kind- en familievriendelijke investeringen.

Aarschots Schepen van Toerisme Annick Geyskens (N-VA) is zeer tevreden met de steun vanuit Vlaanderen. “De Vlaming zal zijn of haar vakantie massaal doorbrengen in eigen land. Dat biedt een enorme opportuniteit voor onze gemeente om de vele troeven waarover we bezitten in de kijker te zetten. Met deze steun voor ‘s Hertogenmolens verzekeren we toeristen volgende zomer en nadien van een aangenaam verblijf in onze stad.”